[Fanda] zvláštnosť pri skype hovore

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Neděle Listopad 6 11:50:55 CET 2016

Zdravím Fandovia!
Zaznamenal som zvláštne správanie na mojom netbooku so skype. asi pred dvoma týždňami som telefonoval na tomto netbooku s kamarátom na skype, vtedy hovor prebiehal v poriadku, bez problémov a v čera sme si chceli znova zavolať a už ma vôbec nepočul ja som ho normálne počul ale on mňa nie. Nastavenie zvukovky som skontroloval, všetko bolo v poriadku ale ak som posunul vyváženie sterea buď na jednu alebo na druhú stranu, to som testoval dneska tak zvuk zrazu bolo počuť, ale ako náhle som dal vyváženie do stredu, tak už zvuk na telefóne na ktorý som si v rámci testovania zavolal vôbec nebolo počuť.
Takže otázka znie, že by už microsoft nedokázal zo stereomikrofónov brať zvuk, iba z mono?
Skype som odinštaloval a aj nainštaloval a stále rovnako. Mám systém Win XP 32-bit.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé