[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Listopad 4 22:33:52 CET 2016

Tak ešte raz vďaka. Odskúšané a funguje to. Ale skutočne treba si urobiť
poriadok v názvoch súborov, teda čo sa mňa týkalo, tak odstrániť medzery
v dvojslovných názvoch. To bol v podstate ten problém, čo som písal, že
niektoré kontakty sa neimportovali do Androidu, teraz už sú všetky. A
vašu poznámku som aj vnímal ako ste ju napísal. :)  No veď vaše rady sú
asi tie najlepšie, aké na Fandu prichádzajú. Ozaj a vďaka aj za reakciu
pri pani Javorovej, ono bolo už vážne frustrujúce prechádzať vlákna,
ktoré zakladala.

Pekný víkend,

Peter

Dňa 4. 11. 2016 o 18:29 Michal Jungmann napísal(a):