[Fanda] mp3DirectCut a zjištění času

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Pátek Listopad 4 20:44:25 CET 2016

Dobrý den.

Děkuji za radu, tohle přesně dělám.
Protože jsem celou skladbu neposlouchala a nevěděla, kolik tam je písniček,
jde mi o to zjistit, jestli z padesáti minut mi zbývá 30, nebo už třeba 10
minut. Diktafon u Mitextu mi řekne zbývající čas, tak jsem si myslela,
jestli něco takového neexistuje u DirectCutu.¨
Nápověda klávesnice nefunguje, resp. mi vše říká stejně jako kdekoli jinde a
v aplikačním menu jsem nikde nic takového nenašla.

Petra Urbanová

Od: "Josef Drabek"

Zdravím,
myslím, že nejsnadnější způsob je si postupně písničky označovat do bloku a
ukládat.
Nemusíte vše poslouchat, stačí se postavit na začátek písničky
dát B (začátek bloku) dojet na konec, stisknout N (konec bloku).
Po uložení CTRL+E dát hned delete a blok je vymazán. Tak bych postupoval po
všech
písničkách.

Josef