[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Pátek Listopad 4 18:29:32 CET 2016

> Vďaka, odskúšam. No a máte pravdu, ten google by mal človek viac používať. :)

Rádo se stalo. :-) Poznámku o strýčku Googlovi jsem připojoval nikoliv
ve smyslu "můžete si najít sám", nýbrž ve smyslu "jak jsem dostal
(resp. našel), tak dávám dál -- bez záruky kvality obsahu". Podle
seznamu kapitol na hlavní straně mi stránky přišly relevantní, ale
pečlivěji jsem jejich obsah nezkoumal...

M.J.