[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Pátek Listopad 4 14:06:36 CET 2016

> Postupujem tak, že sa presuniem do zložky so súbormi VCF
> win+r cmd/enter

...a příkazový řádek se spustí v nějaké výchozí složce, nikoliv ve
složce, do které jste se předtím v prostředí Windows přesunul. Po
spuštění příkazového řádku tímto způsobem je tedy nutné přejít do
správné složky pomocí příkazu CD.

Nicméně při testování jsem teď zjistil pozitivní věc: Příkazový řádek
v novějších verzích Windows 7 si již poradí s tím, že nově vytvářený
soubor má stejnou příponu jako zdrojové soubory, takže není nutné
příponu měnit ani spojený soubor ukládat do jiné složky; u starších
verzí by příkaz skončil kolizí a chybovým hlášením.

Hezký den.

Michal Jungmann