[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Listopad 4 13:05:21 CET 2016

No toto som skúšal, možno som spravil niekde chybu, len neviem kde, ale
keď to robím takto, tak mi vyskočí hláška systém nevie nájsť zadaný
súbor, 0 files coppied.

Postupujem tak, že sa presuniem do zložky so súbormi VCF
win+r
cmd/enter
COPY *.VCF SPOJENE.VCF/ENTER

Následne vyššie spomenutá hláška.

Dňa 4. 11. 2016 o 12:44 Michal Jungmann napísal(a):