[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Listopad 4 12:29:48 CET 2016

Vyexportoval som ich z menu Nokie C.5.0 - vytvorenie zálohy z telefónu
na pamäťovú kartu - no a tiež som urobil aj druhý export cez OVI suite,
v podstate som dostal rovnakú zložku s kontaktmi. No ani z jednej zložky
obsahujúcej asi 250 vcf súborov neviem urobiť jeden vcf, ktorý potrebujem.

Dňa 4. 11. 2016 o 11:26 Michal Rada - konference napísal(a):