[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Listopad 4 11:13:51 CET 2016

Klasicky do telefónu s Androidom 6.0, ktorému keď posunieš cez
vstavaného správcu kontaktov zložku s množstvom vcf súborov, tak ich
vidí, ale nevieš ich označiť všetky naraz a následne importovať, ale
môžeš to robiť po jednom, čo je dosť otravné. Preto potrebujem tie
súbory zlúčiť.

Dňa 4. 11. 2016 o 11:05 Michal Rada - konference napísal(a):