[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

svope svope na volny.cz
Pátek Listopad 4 10:12:27 CET 2016

nebylo by jednodušší udělat zálohu kontaktů na paměťovou kartu a tu pak
přenést do druhýho mobilu, nebo to učinit přes počítač?

Petr Svoboda

----- Original Message -----
From: "Ondrej Rosik" <ondrej.rosik na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Friday, November 04, 2016 10:07 AM
Subject: Re: [Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Michal,     , ale momentálne je to jedno, ide o to aby to telefón zobral
a spracoval, vo väčšine prípadov to funguje. Niektoré telefóny potrebujú
jediný vcf súbor a je im jedno aký to má formát. Samozrejme, môže si to
nakopírovať aj ručne, ale ak má napr takých 500 kontaktov, bude mu to
trvať dlho predlho.

Dňa 04.11.2016 o 10:04 Michal Rada - konference napísal(a):