[Fanda] Vytvorenie jedneho vcf

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Listopad 4 10:07:51 CET 2016

Michal,     , ale momentálne je to jedno, ide o to aby to telefón zobral
a spracoval, vo väčšine prípadov to funguje. Niektoré telefóny potrebujú
jediný vcf súbor a je im jedno aký to má formát. Samozrejme, môže si to
nakopírovať aj ručne, ale ak má napr takých 500 kontaktov, bude mu to
trvať dlho predlho.

Dňa 04.11.2016 o 10:04 Michal Rada - konference napísal(a):