[Fanda] Jak v thunderbirdu vytvořit ještě jeden poštovní účet

Pátek Listopad 4 10:04:07 CET 2016

Není nutnej Shift+tab to by ses z toho po... kdybys to měl dělat takhle.
Do pole OD se dostaneš přes ALT+O, je to rychlejší a stojí to míň nervů.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz