[Fanda] Jak v thunderbirdu vytvořit ještě jeden poštovní účet

Pátek Listopad 4 08:43:48 CET 2016

nie, ak dáš odpovedať na správu, rovno sa odpovie z adresy, kde ti
prišla správa predtým. Teda myslím. A ak je to nová správa, tak sa
pracuje primárne s účtom, ktorý je nastavený ako predvolený a v prípade
potreby si zmeníš shift tab ako si o tom písal.