[Fanda] Jak v thunderbirdu vytvořit ještě jeden poštovní účet

Pátek Listopad 4 05:19:42 CET 2016

Ja používam tretí spôsob, na ktorý som bol zvyknutý ešte z Outlooku, aby
som nemusel chodiť z účtu do účtu, prepol som si účty na využívanie tzv.
lokálnych priečinkov a tak mám jednu doručenú poštu, jednu odoslanú
poštu, kde sú všetky správy. Ak by sa niekomu páčila takáto koncepcia,
tak aby vedel, že je to možné, prípadné podrobnosti na vyžiadanie.