[Fanda] Jak v thunderbirdu vytvořit ještě jeden poštovní účet

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 19:14:03 CET 2016

Nový účet sa vytvára z panela ponúk - súbor - nový - poštový účet.

Po jeho vytvorení sa v strome okrem aktuálneho účtu zobrazí ten nový,
čiže si rozbalíš ten, s ktorým chceš pracovať. Správy sa potom posielajú
z toho účtu, na ktorom sa nachádzaš pri vytváraní novej správy. Rovnako
ak dáš odpovedať na správe, odpovedáš z toho účtu, na ktorý správa
prišla. Dá sa to aj v okne správy potom ešte zmeniť, je tam políčko od,
v ktorom môžeš prepnúť šípkou dole na druhý účet. Myslím, že sa s tým dá
pracovať pohodlne., ja mám gmail a aj pracovnú poštu v jednom klientovi.
Ak by si ale s týmto mal nejaký problém, môžeš mať aj samostatné
profily, teda by si mohol mať na ploche dva odkazy smerujúce síce na
jeden thunderbird, ale ako argument by si im posielal cestu k profilu.
Teda thunderbird práca by mal cestu "thunderbird /p G:\ondrej\praca" a
thunderrbird súkromný "thunderbird G:\ondrej\private"

Ale to je už myslím veľmi komplikované a nevidím dôvod to takto robiť,
pokiaľ nemáš v práci šéfa, ktorý by ti chodil nakúkať ponad plece a
ktorému by vadilo, že máš súkromnú poštu otvorenú v robote.

Dňa 03.11.2016 o 18:26 Lukáš Kakara napísal(a):