[Fanda] Jak v thunderbirdu vytvořit ještě jeden poštovní účet

Lukáš Kakara lukas86.kakara na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 3 18:26:34 CET 2016

Zdravím fandové,
Chtěl bych se zeptat, jak v thunderbirdu vytvořit ještě jeden účet? Mám
tam účet na seznamu, který je jako výchozí, ale chtěl bych tam i účet
firemní, tedy ten, co mám na gmailu. Jak toho docílit? A jak se mi to
potom bude chovat? Můžu si pak vybrat, z jakého to můžu posílat účtu,
myslím maily nebo jak to potom funguje i při přijímání mailů? Bude se mi
to zobrazovat v jedné složce nebo budu muset přepínat mezi těmi účty?
Omlouvám se za asi hloupý dotaz, ale tohle mi nikdy nebylo jasné.

--
Lukáš Kakara