[Fanda] mobilny pristupovy bod a hlasenie ziskava sa iP adresa

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 16:45:08 CET 2016

No to je možné, len teda rozdiel je ten, že doposiaľ to nešlo totálne
vôbec a teraz to aspoň naskočilo. Len sa obávam, že to prestane
fungovať, lebo furt inštalujem nejaké aktualizácie a jedna to možno
dobabre. Uvidíme, zajtra to zas budem potrebovať, tak otestujem.

Dňa 03.11.2016 o 15:44 Lubos Pintes napísal(a):