[Fanda] mobilny pristupovy bod a hlasenie ziskava sa iP adresa

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 15:44:28 CET 2016

Ja mám také podozrenie, že toto funguje ako stará škodovka, proste
neviem na ktorý pokus naštartuje. :)

Vždy pomohlo vypnúť a znova zapnúť zdieľanie internetu, to prosím pekne
na dvoch rôznych počítačoch. U mňa teda wifina medzi počítačmi fungovala
vždy ako lokálna sieť ale na net sa nedostali. Niekedy ale po zapnutí
virtuálnej wifiny na prvý pokus. Častejšie ale až po vypnutí a opätovnom
zapnutí zdieľania internetu. Takže toto sa asi stane aj tebe.

Dňa 2. 11. 2016 o 7:49 Ondrej Rosík napísal(a):