[Fanda] Jak nevidomý pozná, že je bezpečné nakupovat přes internet?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 15:40:56 CET 2016

A ešte bacha komu dávam údaje o karte, ja teda radšej platím prevodom.
Alebo u overeného poskytovateľa platieb, u nás sa často využíva CardPay
od Tatrabanky. Keby nejaký prťavý obchod pýtal údaje ku karte, tak
ďakujem nechcem. Ináč kartou platím len relatívne menšie sumy, max. do
150 €. Potom buď prevodom, to častejšie alebo dobierkou kde zaplatím
kuriérovi.

Toto je ale asi môj špecifický problém, totiž paranoja. :)
Dňa 25. 10. 2016 o 21:32 Vítek napísal(a):