[Fanda] Thunderbird mi říká to, co by neměl

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 08:26:09 CET 2016

Zdravím Martine tebe a ostatní fandy.
Děkuji ti za radu, skutečně jsem měl zaškrtnutou možnost vytváření zpráv
v html.
Po odškrtnutí se už neobjevuje hláška Odstavec odstavec textu a Tělo
odstavec textu. Odškrtnutí skutečně pomohlo.
Jarek