[Fanda] pomoc pre winamp

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Listopad 2 19:28:08 CET 2016

Ahoj,
a jste opravdu v hlavním okně WinAmpu?
Mně se totiž stává, že když spustím WinAmp, otevře se mi jakési okno,
které říká You'Ve Asked for Client.WinAmp.com, když dám tabulátor,
ocitnu se v seznamu nějakých těch knihoven a pod.;
každopádně v tomto okně posun po skladbě nefunguje, alespoň myslím.
Zkuste Dát ctrl+tab, pak by jste měl být opravdu v hlavním okně
přehrávače, kde už to jde.

Martin.