[Fanda] mobilny pristupovy bod a hlasenie ziskava sa iP adresa

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Středa Listopad 2 07:49:14 CET 2016

Ahojte,
Tak si odpovedám sám ale nie veľmi uspokojivo.
Cez víkend sa mi akosi zosypal systém, takže som ho obnovil do
výrobných nastavení. Keď som si už nastavil všetko ako som chcel, tak
som overil aj toto s tým internetom a div sa svete, teraz to funguje.
Takže štandardne by to malo ísť a veru neviem povedať, prečo to vtedy
nešlo. Použil som normálny nástroj teda v centre sietí mobilný
prístupový bod, ale myslím, že to pôjde teraz aj z príkazového riadka.
Tým, že neodpovedám uspokojivo myslím fakt, že neviem prísť na to,
ktoré nastavenie to spôsobilo, takže ak to niekomu nepôjde, viem
poradiť len reset systému. Zatiaľ som ale vo fáze, že tu ešte
nastavujem a inštalujem veci, takže ak to prestane ísť, možno to
vystopujem. Tiež je možné, že to nefungovalo v nejakom update Windowsu
10, odvčera sa ich tu dosť nainštalovalo.

Dňa 30.9.16, Peter Nedorost <peter.nedorost_konf na nextra.sk> napísal(a):