[Fanda] Firefox a Google

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Listopad 1 16:36:04 CET 2016

Zdravím! Tiež sa pripájam s týmto problémom, to čo som včera písal o
spomalení firefoxu u mojej snúbenici sa prejavuje tiež iba pri načítaní
stránky google, ak načítam inú stránku, tak je to úplne v poriadku, takže
asi dočasne kým to nebude fungovať jej skúsim zmeniť niečo iné, alebo jej
dám prázdnu stránku a ak to už bude v poriadku, tak jej to skúsim vrátiť
späť na google. Tiež používa najnovší nvda a aj firefox.
S pozdravom František Ollé
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapinek na gmail.com>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, October 30, 2016 10:54 AM
Subject: [Fanda] Firefox a Google

Zdravím,

Prosím vás, ode dneška se mě stala velmi zvláštní věc. Výchozí stránku u
nejnovější verze Firefoxu jsem měl google.cz. Ode dneška Firefox naběhne,
ale hlasák se jaksi zasekne na cca 2 minuty, s prohlížečem nelze nic dělat,
až teprve potom se Google vzpamatuje. Zkoušel jsem navolit jinou výchozí
stránku třeba seznam.cz, a vše je naprosto v pořádku, problém je, že asi
udělali nějaký šílený skript na Google, nebo co. S pluginy/addony jsem nic
nedělal, když něco funguje, nemám ve zvyku se v tom rýpat a měnit to.
Zkoušel jsem v safe modu, totéž, čili pluginy/addony můžeme vyloučit. Na
zkoušku jsem odebral profil, a jel jsem s úplně novým profilem od píky,
totéž. Tak jsem tam vrátil ten starý. Čili něco je s Googlem, i když já
nevím co.

Poradíte někdo prosím? Zkoušel jsem jak google.cz i .com.
sestava NVDA a Firefox, obě nejnovější.

Děkuju a hezký den
Vítek SVCS