[Fanda] Jak nevidomý pozná, že je bezpečné nakupovat přes internet?

GP1 gp1 na nextra.sk
Úterý Listopad 1 13:11:31 CET 2016

Ahoj!
Presne tak. Nakupovať len na overených obchodoch a u overených obchodníkov.
Inak je to loteria. Vačší problém je zorientovať sa na danej stránke a podla
popisu produktu vydedukovať, či sa skutočne jedná o tovar ktorý hladáme. Ale
to je už iná kapitola, nakolko popisy bývajú dosť stručné a občas sú aj
preklepy, napríklad ohladom technických parametrov.

Kamarát podla popisu kúpil v MAL notebook. Ked dorazil, mal na dodacom liste
napísaný síce model, ktorý žiadal, ale v dodanom počítači bol úplne iný
procesor a pameť nebola typu DDR3, ale DDR2.
Takže to vrátil.
Peter

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapinek na gmail.com>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, October 25, 2016 8:32 PM
Subject: Re: [Fanda] Jak nevidomý pozná, že je bezpečné nakupovat přes
internet?

Zdravím,

Prosím vás, vykašlete se na nějaký zámeček, nikdy jsem o tom neslyšel, a
podobně jako Csaba, tak minimálně 10 let na Internetu nakupuji, a řídím se
klasickými doporučeními s ohledem na seriózní servery, reklamační lhůty, a
všeobecná doporučení typu Heureka. Nakupuji nejen z ČR, ale i ze zahraničí,
pokud je něco výhodnější.

To co píšete o kartách, nejprve si zjistěte, jakou kartu máte, jestli Visa
nebo Master, to s bezpečností nemá absolutně nic společného, to jsou jen
typy karet. Doporučuji zadat do Google hesla jako bezpečnost nakupování atp.
 než pak plést páté přes deváté zde.

Hezký den
Vítek SVCS

> [...]
>
>Pokud mám účet u České Spořitelny, tak tam se píše, že je doporučeno
nakupovat
>na webech, které mají logo tuším visa, masterkart, a ještě jedno tuším a
mají
>zlatý zámeček. No a já bych potřeboval vědět, jak nevidomý pozná, že je to
>bezpečné, když tam nevidí ten zlatý zámeček.
>Doufám, že už je to srozumitelnější.
>T.N

>používá trochu klasická doporučení, která platí obecně, tak si myslím, že
>nakupování na internetu není o nic nebezpečnější, nežv kamené prodejně.
Skoro