[Fanda] Stažení Webvisum do Firefoxu portable

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Březen 18 10:50:55 CET 2016

Zdravím fandové a konečně vám mohu oznámit, že se mi podařilo
nainstalovat Webvisum do Firefoxu portable.
Problém se mi podařilo konečně vyřešit. Děkuji vám za radu i za pomoc.
Přeji hezký víkend.
Jarek