[Fanda] Dropbox končí s Windows XP

Sobota Duben 23 10:08:55 CEST 2016

no úplně první ještě anglický klient šel pak installnout, měl občas
problémy ale podle nějakého prehistorického návodu jsem to rozběhl.
Mimochodem, teď už se nejde přihlásit, ale to je normální :D

Já řeším cloudy v total commanderu na tom stroji, takže už mě to netrápí.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz