[Fanda] Windows 10 a image disku C

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Středa Září 30 05:27:22 CEST 2015

Ahoj Marku.
Bitovou kopii to sice vytvořit umí tvrdí to při zápisu vytvářím bitovou
kopii win 7 co je asi jenom malý detail ale jak potom nasimuluješ nebo
přinutíš windows aby ti nabídnul obnovit z bitové kopie jako to bylo u
sedmiček?
To jsem nikde nenašel.
Jak jsem psal už dřív, tak k sedmičkám se vrátit nemůžu tím způsobem,
který nabízí desítky do jednoho měsíce od instalace.
Tohleto by mě fakt dost zajímalo pro každý případ.
Dělat uplně čistou instalaci za nějakou dobu se mě fakt dělat nechce.

Zdenek