[Fanda] zajímavost u jawsu 17 beta

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Září 29 22:26:34 CEST 2015

:D.
Já bych to tak nebagaletizoval.
Jinak když už je to nakouslé navigace na webu je pro ostatní teď
vychytanější, takže vám kurzor nebude např. vyskakovat z tabulky, zatim
to testuju a líbí se mi to.
Překlad by měl býti jednodušší, takže teoreticky i JF 17 by mohl dorazit
dříve?
A jinak nevim proč jeslti je to jen má chyba, zjištuji u ostatních
uzivatelů, ale mam Jaws anglicko/nevim jaký, neříká mi to comma, period,
spacebar atd. ale nějaké podivné znaky.
M D