[Fanda] ubgrade na win 10

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Září 29 22:13:44 CEST 2015

Ahoj,
Tento počítač, disk na kterém je windows instalován, alt enter,
vyčištění disku, žam pak 2X tabulátor na vyčistit systémové soubory či
tak nějak apak si tam vyber co chceš a odstraní ti to i tohle.
Ale bacha nejdříve si projdi tu složku, jeslti tam např. v users/ tvůj
profil nemáš např. z jawsu nějaké tvé nastavení atd.
Jinak pokavaď jdete z win 7 a máte nejnovější JF 16 angl. verzi, tak jej
budete muset přeinstalovat po instalaci win 10.