[Fanda] Jak nastavit tunderbird aby dával reakci na mail na začátek zprávy

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Září 29 11:19:09 CEST 2015

Dobrý deň,

cez menu alt/nástroje/nastavenia účtov. Potom si v zobrazenom účte
šípkou vyberte záložku adresovanie/písanie a pretabujte sa asi štyrikrát
na komborámik kde si šípkou vyberte možnosť písať odpoveď nad citovaným
textom. Predvolene je hodnota nastavená na písať pod citovaným textom a
potom sa dotabujte na OK a potvrdte.

Dňa 29. 9. 2015 o 10:47 Zdeněk Drahoňovský napísal(a):