[Fanda] Windows 10 a image disku C

Rick Wakeman Wakeman na seznam.cz
Úterý Září 29 10:56:58 CEST 2015

Tak, tak. A ještě musím podotknout, že v průběhu přípravy instalace Windows
10, kdy došlo ke kontrole nainstalovaných aplikací, se objevila hláška, že
je nutné napřed odinstalovat Jaws, jelikož není kompaktibilní.        Pavel
----- Original Message -----
From: "Zdeněk Drahoňovský" <drahonovskyz na volny.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 29, 2015 10:30 AM
Subject: Re: [Fanda] Windows 10 a image disku C

Dne 29.9.2015 v 10:13 Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím Pavle,
> když jste upgradoval z Win 7 na Win 10, šlo to za pomoci hlasu, nebo
> jste musel hlas potom doinstalovat?
> Brzy budu mít nový počítač s Win 7 Home Premium a proto by mě
> zajímalo, jestli ta aktualizace může proběhnout poslepu.
> Jarek

     Dobrý den.
Update mluvit nebude. Je možné zapnout si narator ale ten mluví anglicky
a asi foneticky a já jsem neměl odvahu to zkoušet.
Jak je to s naratorem v praxi opravdu nevím je tam zkratka na jeho
zapnutí. Provedl jsem expresní nastavení a po několika resetech mě
naskočil winmonitor.
Takže asistence vidícího je určitě dobrá.
Zdenek