[Fanda] Windows 10 a image disku C

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Úterý Září 29 10:30:42 CEST 2015

Dne 29.9.2015 v 10:13 Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím Pavle,
> když jste upgradoval z Win 7 na Win 10, šlo to za pomoci hlasu, nebo
> jste musel hlas potom doinstalovat?
> Brzy budu mít nový počítač s Win 7 Home Premium a proto by mě
> zajímalo, jestli ta aktualizace může proběhnout poslepu.
> Jarek

     Dobrý den.
Update mluvit nebude. Je možné zapnout si narator ale ten mluví anglicky
a asi foneticky a já jsem neměl odvahu to zkoušet.
Jak je to s naratorem v praxi opravdu nevím je tam zkratka na jeho
zapnutí. Provedl jsem expresní nastavení a po několika resetech mě
naskočil winmonitor.
Takže asistence vidícího je určitě dobrá.
Zdenek