[Fanda] Weather Plus - slovensky preklad

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Září 29 10:07:22 CEST 2015

Zdravím,

Je mezi vámi prosím někdo, kdo by se ujal pokračování slovenského překladu
addonu Weather Plus pro NVDA, a převzal tak po mě štafetu? Používá se
Poedit, nepřeložené řetězce pípnou, tabem se přesouváme na originál
následovaný překladem, je to velmi jednoduché, nejsou potřeba žádné
programátorské znalosti. Pokud ano, dejte mě prosím vědět na
tapin na wo.cz
a já přepošlu vaší adresu Adrimu, který je developer a zároveň koordinátor
pro překladatele. Nutná je základní komunikace v angličtině či italštině,
Adriano je Ital, ale předpokládám, že mezi námi moc špageťáků není, tak
proto uvádím i angličtinu.

Z nedostatku času na to přestávám mít bohužel čas.
Hezký den
Vítek