[Fanda] Windows 10 a image disku C

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Úterý Září 29 10:06:42 CEST 2015

Dne 29.9.2015 v 9:57 Rick Wakeman napsal(a):
> Dobrý den,
> provedl jsem upgrade z Windows 7 Home Premium na Windows 10. Rád bych se
> zeptal, zda jste se někdo pokoušel vytvořit image disku C s Windows 10 za
> pomocí programu. Acronis True Image. Mě se to zatím nezdařilo a tak mi
> docela zajímá, zda byl někdo úspěšný?
> Obnovit zálohu disku C, čili použít zazálohovanou image disku C programem
> Acronis mi jde.
> A ještě poznámka. Pokud se chcete navrátit k původním Windows 7, tak ta
> možnost se nalézá na webu Windows Update, ale pozor, akci lze uskutečnit
> [...]
Dobrý den.
Mě by zase zajímalo, zda jde vytvořit bytovou kopii windows 10, protože
ikdyž jsem kopii vytvořil sice to říká v ovládacím panelu vytvořit kopii
windows 7 tak když chci v dalším kroku obnovit z této kopie tak ji
desítky nevidí.
Desítky jsem si už nechal návrat k sedmičkám u mě není možný, protože
jsem promazal data kvůli prostoru na disku u notebooku.
Tak jestli by zde někdo věděl zda je nějaký způsob udělat si image
desítek a jak si zjistit product key byl bych rád.
Děkuji.

Zdenek