[Fanda] Windows 10 a image disku C

Rick Wakeman Wakeman na seznam.cz
Úterý Září 29 09:57:49 CEST 2015

Dobrý den,
provedl jsem upgrade z Windows 7 Home Premium na Windows 10. Rád bych se
zeptal, zda jste se někdo pokoušel vytvořit image disku C s Windows 10 za
pomocí programu. Acronis True Image. Mě se to zatím nezdařilo a tak mi
docela zajímá, zda byl někdo úspěšný?
Obnovit zálohu disku C, čili použít zazálohovanou image disku C programem
Acronis mi jde.
A ještě poznámka. Pokud se chcete navrátit k původním Windows 7, tak ta
možnost se nalézá na webu Windows Update, ale pozor, akci lze uskutečnit
pouze do jednoho měsíce po instalaci Windows 10.           Pavel Šrubař