[Fanda] Rozdvojka/switch/rozbocovac na sitovy kabel

Sona Fialova sfialova na centrum.cz
Úterý Září 29 05:54:24 CEST 2015

Zdravím,
na tohle je dobrý si pořídit Switch. Je to taková krabička, která se
zapojí síťovým kabelem přímo k routeru. Na té krabičce jsou pak udělaný
pporty na připojení dalších síťových kabelů, kam si popřipojuješ
jednotlivý stroje síťovými kabely a můžeš to tak stabilně nechat
zapojený. Já jsem to tak kdysi řešila a fungovalo to naprosto bez problému.
Přeji hezký zbytek dne.
Soňka