[Fanda] Potize s routerem

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Pondělí Září 28 12:15:55 CEST 2015

Zdar Vítku,
no, je to opravdu "z ničeho nic? Mně to připadá, jako špatně připojené
do internetu. Mám dojem, že podobně se to chová, když se internet
připojí do běžné síťové zásuvky pro stanice a ne do wan portu. Tam to
potom vyvádí podivnosti a nechodí to korektně. POkud ne, tak ještě. Jak
je ten router starý? Mohl by být i tzv. nakopnutý. Jestli jste nedělali
nějaké úpravy a omylem nepřipojili do nesprávných portů?
Expert nejsem, tak asi jenom "střílím....
Honza