[Fanda] Potize s routerem

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pondělí Září 28 12:03:26 CEST 2015

Zdravím na konferenci. I když je velmi pravděpodobné, že pobouřím všechny
odborníky, napíšu jen to, co jsem sám použil a napoprve, či napodruhé to
vyšlo. Mě stačilo na kterémkoli počítači, který byl na internet připojen,
samozřejmě připojen na potřebný modem, projít zaheslování. Nebylo vůbec
nutné dávat nové heslo. Stačilo se ovšem k heslu chovat jako kdyby mne právě
napadlo. Prostě ho vypsat. Klidně přes kabel. Dál už jen restart počítače na
kterém se připojení nedařilo. Možná, že by bylo dobře vypnout všechny další,
které s modemem spolupracují, tak aby, řeknu původně nepřipojitelný počítač,
zabral. Ještě jednou upozorňuji na to, že je to jen má osobní zkušenost
naprosto nepodložená žádnou odborností, žádným uznávaným pravidlem.
A Blažek.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, September 28, 2015 8:43 AM
Subject: Re: [Fanda] Potize s routerem

Zdravím Milko,

Tam jsem volal, bylo tam nějaké mladé ucho, že určitě máte něco s routerem,
když jsem mu vysvětlil, že se přes bránu na router připojím, že všechno je
tam nastavené v rámci wan a wifi enabled atd. tak zjistil, že tak lehce to
nepůjde, byla neděle večer, asi se jim nechtělo makat, tak že prý mám
vyměnit kabel od routeru až po přípojku v bytě, tak jsem říkal, že ten je
taky v pořádku, přestalo to fungovat z ničeho nic, prostě takový typický IT
debílek, co se snaží hodit všechno na klienta, a oni že prý nemají hlášené
nic z dané lokality, tak jsem říkal, tak teď už díky mě hlášené máte, tyhle
idioty bych střílel jak koroptve. Kabely jsem samozřejmě prošel, vypojil
zapojil zacvaknul v pc, v routeru, v přípojce, to je všechno v pořádku.
Internet mě funguje, ale jen na síťovém kabelu na stolním pc bez wifi karty,
 ale na noteboocích s wifi mě to nejde, to je ta záhada.

Hezký den
Vítek