[Fanda] stahované soubory v exploreru

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Neděle Září 27 19:54:31 CEST 2015

Zdravím,
vše je jak píšete, ale pro nastavení předdefinovaného adresáře mi spíš
vyhovuje v okně s rozbalovacím seznamem si pomocí šipek vybrat ten pravý.
Pokud dám na něm enter, pak už stačí jen potvrdit tlačítko "Uložit" nebo
"OK", nevybavuji si, které se zobrazuje.

Josef D.

-----Původní zpráva-----
Od: Karel Hrubeš, Ing.
Datum: 27. září 2015 7:32
Komu: Konference Fanda
Předmět: Re: [Fanda] stahované soubory v exploreru

Dobré ránko Jindro, zdravím i ostatní členy konference.
Jakmile přejdeš klávesou F6 do toho informačního panelu, budeš zřejmě na
tlačítku otevřít, přejdi TABULÁTOREM na další tlačítko, které se Ti ozve
jako "uložit tlačítko s menu", tak na něm nedávej MEZERNÍK ani ENTER, ale
stiskni ŠIPKU DOLŮ, tím se to tlačítko jako rozbalí a po asi dvou ŠIPKÁCH
DOLŮ  najdeš možnost "uložit jako", tak na ní ENTER a otevře se Ti klasický
ukládací dialog, kde můžeš vybrat, kam to chceš uložit.
Pokud bys chtěl změnit tu přednastavenou složku "Stažené soubory" na jinou
výchozí, tak to uděláš tak, že v tom stahovacím dialogu, kde se při
stahování zobrazují stahované soubory, do kterého se dostaneš stiskem
CTRL+J. (Jakub), najdeš TABULÁTOREM tlačítko "Možnosti" po jehož aktivaci
se objeví dialog, kde můžeš tuto přednastavenou složku změnit na jinou. Já
to našim uživatelům nejčastěji měním na složku Dokumenty.
Tolik asi ke stahování v WIEx11 .
Fajn den přeje Karel Hrubeš.