[Fanda] Odstranění kontaktů z Thunderbirdu

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Září 27 16:38:59 CEST 2015

Milí fandové,
nakonec jsem problém v Thunderbirdu vyřešil.
Postupoval jsem takto: Označil jsem všechny kontakty a klávesou DEL je
smazal.
Pak jsem ještě odstranil soubor Abook.mab a v thunderbirdu naimportoval
kontakty.
Jarek