[Fanda] problémy s poštovním klientem

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Září 27 14:17:52 CEST 2015

Dobrý den přeji všem. Seznamuji se s novým počítačem a rozhoduji se co tam
budu používat za poštovního klienta. Mám tu win7 a nainstalovaný je velký
outlook. V tom se tedy naprosto vůbec nevyznám, naprosto nechápu jak se
pohybovat v menu, tak sem to vzdal.
Kdysi do nějaké konference poslal tuším Tom Hromádka outlook expres
fungující v sedmičkách. Mám ho tu, celkem funguje, akorát mi to nečte u
emailů kdy je tam příloha a nečte to které zprávy jsou nepřečtené. Možná
bude třeba nějak poupravit okno někým vidícím, zatím ale nevím. Nepoužíváte
jej někdo, kdyby byla nějaká rada a zkušenost, budu rád.
No a poslední věc. Kdysi na konferencích byla řeč o nějakém poštovním
klientu, který vytvořil někdo z našinců a byl snad velmi jednoduchý, ale
funkční.
Vůbec už si nepamatuji co to bylo zač. Kdyby někdo z vás věděl, napište
prosím, klidně i soukromě na

gombos.jindrich na seznam.cz

Jindra.