[Fanda] stahované soubory v exploreru

František Kořínek frantisekkorinek na tiscali.cz
Neděle Září 27 07:34:10 CEST 2015

Dobrý den,

jestliže se dostanete daným způsobem na tlačítko "Uložit", neodentrujete,
ale šipkou se posunete dolů a tam najdete položku "Uložit jako". Pak už si
můžete vybrat, do které složky soubor uložíte.

S pozdravem

            Kořínek Franta

-----Původní zpráva-----
From: Jindřich Gombos
Sent: Sunday, September 27, 2015 7:18 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] stahované soubory v exploreru

    Dobrý den přeji.
Mám tu nový počítač, jsou na něm už pochopitelně win7 a internet explorer
11.
Nemůžu přijít na to, jak přinutit explorer, aby mi ukládal soubory tam, kam
chci já a ne jen do složky stažené soubory. vždy když chci něso stáhnout,
tak mi tam vyběhne informace, stisknete F-6, tam se sice oběví nabídka
uložit, nebo otevřít, ale hned jak dám uložit tak se to prostě uloží a to
klasické dialogové okno tam není.
Prošel sem snad už všechno, ale možnost nastavení sem nenašel. Prosím tedy
někoho moudřejšího než sem já o radu.
Díky Jindra.