[Fanda] stahované soubory v exploreru

Karel Hrubeš, Ing. hrubes na braillnet.cz
Neděle Září 27 07:32:36 CEST 2015

Dobré ránko Jindro, zdravím i ostatní členy konference.
Jakmile přejdeš klávesou F6 do toho informačního panelu, budeš zřejmě na
tlačítku otevřít, přejdi TABULÁTOREM na další tlačítko, které se Ti ozve
jako "uložit tlačítko s menu", tak na něm nedávej MEZERNÍK ani ENTER, ale
stiskni ŠIPKU DOLŮ, tím se to tlačítko jako rozbalí a po asi dvou ŠIPKÁCH
DOLŮ  najdeš možnost "uložit jako", tak na ní ENTER a otevře se Ti klasický
ukládací dialog, kde můžeš vybrat, kam to chceš uložit.
Pokud bys chtěl změnit tu přednastavenou složku "Stažené soubory" na jinou
výchozí, tak to uděláš tak, že v tom stahovacím dialogu, kde se při
stahování zobrazují stahované soubory, do kterého se dostaneš stiskem
CTRL+J. (Jakub), najdeš TABULÁTOREM tlačítko "Možnosti" po jehož aktivaci
se objeví dialog, kde můžeš tuto přednastavenou složku změnit na jinou. Já
to našim uživatelům nejčastěji měním na složku Dokumenty.
Tolik asi ke stahování v WIEx11 .
Fajn den přeje Karel Hrubeš.