[Fanda] prosba o preklad slova

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Září 26 20:05:48 CEST 2015

No a mohol by si možno napísať kde si sa s tým stretol. Vo mne to
evokuje ten software na testovanie flashdiskov a pamäťových kariet, ale
práve si neviem spomenúť, ako sa ten program volal, tam bolo také
začiarkávacie pole, že endless werifi a tiež som nevedel, čo s tým.

Dňa 25. 9. 2015 o 22:13 František Ollé napísal(a):