[Fanda] Alternativa ke Skypu

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Sobota Září 26 17:01:17 CEST 2015

Zdravím,
v souvislosti s masivním výpadkem Skype a prý i FaceBooku se objevil
následující článek, který zmiňuje mimo jiné i další alternativní
možnosti ke Skype.
Také se v něm píše, že profi služby Skype nebyly zasaženy.

Skype je zpět v provozu, výpadek pomohl konkurenci získat nové uživatele
22. 9. 2015|Lukáš Voříšek|Multimédia, Software
Včerejší výpadek oblíbené služby pro chatování a videohovory zasáhl celý
svět. Zoufalí uživatelé při čekání na opětovné zprovoznění často sáhli
po konkurenčních službách. Nyní je Skype až na výjimky opět online.
Skypedown
21. září 2015 v dopoledních hodinách došlo k rozsáhlému výpadku služby
Skype. Uživatelé se nemohli přihlásit a ti co se zdárně přihlásili (nebo
už přihlášeni byli), pro změnu viděli všechny své kontakty offline a
nemohli provádět hovory.
• Skype zažívá celosvětový výpadek! Přestaly fungovat hovory i statusy
Skypedown 1
Internet si servítky nebere a vtípků k heslu #SkypeDown vznikala spousta
Co se zprvu zdálo jako chvilkový problém, přerostlo do celosvětových
rozměrů a Microsoft situaci nezvládl vyřešit dostatečně rychle. Opravy
trvaly od včerejšího poledne až do dneška, ale při pohledu na reporty
uživatelů je stále na čem pracovat.
Skypedown 3
Podle serveru Down Detector, monitorujícím výpadky služeb, je již hlavní
problém zažehnán, ale objevují se komentáře uživatelů z celého světa,
kteří se i nadále nemohou přihlásit. Nám již login dnes ráno funguje
normálně. Úspěšné opravy zmiňuje i Microsoft na oficiálním Twitter účtu
služby.
Skypedown 4
Podle oficiálního vyjádření by měl být vše v pořádku a výpadek nezasáhl
uživatele služby Skype for business. Za problémy byl podle všeho blíže
nespecifikovaný problém se sítí.
Když je jeden dole, ostatní jsou nahoře - Skype alternativy zažily
šťastný den
Jak tomu tak bývá, z problému čerpala hlavně konkurence, která tak
získala nejednoho nového uživatele. Služby jako Discord
https://twitter.com/discordapp
či Rabbit
https://twitter.com/LetsRabbit
neváhaly využít problémů Skypu k chytrému marketingu. Discord pak
hlásil, že nárůst uživatelů je doslova enormní. Internetové prostředí
plné alternativ zkrátka zaváhání netoleruje, byť může poskytnout
každého. I tak není pochyb, že Skype nadále zůstane jedničkou a jeho
pozici jen tak někdo neohrozí.

Originál článku naleznete na:
http://cdr.cz/clanek/skype-je-zpet-v-provozu-vypadek-pomohl-alternativam

--