[Fanda] Alternativa ke Skypu

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Sobota Září 26 11:05:17 CEST 2015

Také zdravím.

Našel jsem v e-mailu.
A sám se bojím skoušet.
Proto se zeptám.
Testoval jste to někdo?

***

TeamViewer Team
Okno pro ovládání prezentace
Využijte funkci webkamery a komunikujte se svými zákazníky tváří v tvář.
Vaše prezentace tak bude ještě osobnější a autentičtější.
Přednosti
-
Pohodlná prezentace z vlastního pracoviště
-
Úspora cestovních nákladů a podpora prodeje
-
Mnoho komunikačních možností (chat, VoIP, telefonická konference, video)
-
Změna směru zobrazení ploch obrazovek
-
Prezentaci může sledovat až 25 účastníků
Provádějte prezentace již dnes on-line!
Využijte nové možnosti komunikace s funkcí prezentace programu TeamViewer a
při příštím připojení pomocí programu TeamViewer zvolte "Prezentace"
(První kroky k prezentaci on-line)
.
Rychle se přesvědčíte, jak jednoduše a pohodlně můžete provádět prezentace
on-line.
Poznámka
Věděli jste?
Pomocí okna pro ovládání prezentace můžete zcela jednoduše spustit
telefonickou konferenci.
Ihned je možná telefonická výměna informací mezi několika připojenými
partnery.
Osobní kontakt? Těšíme se!

***

Nebude to moc složitý?