[Fanda] Přechod z Win 7 na Win 10

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Září 25 19:04:23 CEST 2015

Ahoj,
nevím, co máš za odečítač, ale dočetl jsem se, že třeba NVDA prý ve
finální fázi upgradu nemluví, takže je tam buď třeba pomoc vidomého
člověka, nebo prý lze použít windowsí Narrator.
Obecně na stránkách NVDA doporučují Windows 10 instalovat na testovací
počítač, tedy nikoliv na ten, který běžně používáš.
Myslím si, že kdyby jsi desítky moc chtěl, můžeš se se Spektrou domluvit
a oni Ti je nainstalují, jen by to asi chtělo, aby Ti pro případ
reinstalace vytvořili i instalační médium, třeba více poradí fundovanější.
Martin.