[Fanda] zajímavost u jawsu 17 beta

Čtvrtek Září 24 09:24:32 CEST 2015

Dobré odpoledne Petro,

nezlobte se, ale co je prosím zajímavého na tom, jestliže _anglická_
verze JAWSu čas od času mluví anglicky? Nastavení hlasových profilů je
poměrně komplexní záležitost a volba primárního mluvčího je pouze
jedna z mnoha položek, které lze v hlasovém profilu nastavit -- a
které je také pak při lokalizaci do češtiny upravit dle situace v
českém prostředí...

Mimochodem, pro diskusi výhradně k JAWSu je myslím vhodnější
konference JAWS-L na BraillNetu -- zaměření konference Fanda je širší,
ne všichni členové JAWS používají a ne všechny tedy příspěvky čistě k
JAWSu musí zajímat...

Hezký den.

Michal Jungmann