[Fanda] Prosba o radu - jak do odečítače NVDA nainstalovat ovladače braillského řádku Focus Blue

Bohuslav Dohelský judr.dohelsky na seznam.cz
Čtvrtek Září 24 08:12:58 CEST 2015

Dobrý den, pane Longino.

Mockrát Vám děkuji za pomoc. Přísluščný ovladač jsem si stáhl a nainstaloval
a vše funguje tak, jak má. Ještě jednou moc díky za ochotu.

Zdraví Bohouš

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Roberto Lombino
Sent: Thursday, September 24, 2015 1:58 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Prosba o radu - jak do odečítače NVDA nainstalovat
ovladače braillského řádku Focus Blue

Zdravím. V uživatelské příručce k NVDA je sice odkaz na tyto ovladače, ale
bohužel už nefunguje. Proto jsem je nahrál na svůj FTP server a zde posílám
odkaz ke stažení:
http://www.tyflonet.com/siciliano/FocusBlueDriver1.0.2030.exe
Věřím, že bude vše fungovat.
Pěkný den,