[Fanda] Prosba o radu - jak do odečítače NVDA nainstalovat ovladače braillského řádku Focus Blue

Roberto Lombino lombino.roberto na outlook.com
Čtvrtek Září 24 01:57:43 CEST 2015

Zdravím. V uživatelské příručce k NVDA je sice odkaz na tyto ovladače,
ale bohužel už nefunguje. Proto jsem je nahrál na svůj FTP server a zde
posílám odkaz ke stažení:
http://www.tyflonet.com/siciliano/FocusBlueDriver1.0.2030.exe
Věřím, že bude vše fungovat.
Pěkný den,