[Fanda] google a domovská stránka?

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Středa Září 23 19:23:00 CEST 2015

Dobrý den,

takže se opravuji, mělo by to být takto.

F10 menu
Nastavení.

V části Vzhled zaškrtněte políčko Zobrazit tlačítko Domovská stránka.
Pod políčkem Zobrazit tlačítko Domovská stránka klikněte na Změnit
V dialog dva přepínače
pod přepínačem "Otevřít tuto stránku" pole pro zadání požadované domovské
stránky

Potvrdit OK.

Zdraví Martin